
L’Ajuntament de Begur, a través de l’Àrea de Medi Ambient, organitza la quarta edició de la Fira Re-utilitza, una jornada dedicada a la sensibilització ambiental i a la promoció d’hàbits sostenibles. L’activitat es durà a terme de 10 a 13 h al Local Polivalent d’Esclanyà i està oberta a tots els públics.
La Fira Re-utilitza forma part de les activitats programades a Begur amb motiu de la Setmana Europea de Prevenció de Residus i té com a objectiu sensibilitzar la ciutadania sobre la importància de reduir, reutilitzar i reciclar.
